Jag har i alla fall min vackra, snygga och underbara man

Ja jisses. Ruinerade var precis vad vi blev. Fan vad betalt dom tar bara för att man är totalt ohändig ointresserad av bilar! Över 4000 spänn för att fixa nån jävla handbroms och ett par lyktor? Jag höll på att självdö när jag hörde det.

Uppgiften klar i alla fall, nu är det bara att börja på nästa imorgon så att man kan börja tentaplugga någon gång...

Eftersom min man just nu undrar vad jag gör och om jag inte skriver om min man i min blogg, och om jag inte just särskilt skriver att han "är vacker och snygg och underbar?" så skriver jag naturligtvis det nu - och svarar "jo, det är precis det jag skriver just nu". Min man. är så vacker. och snygg. och underbar.;-) Det ÄR han. Så vad är väl fyra tusenlappar och en bal på slottet?

Nehe, nu tror jag att Seinfeld ropar. På återhörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com