Klädinköp

Igår shoppade jag mig lycklig nästan hela dagen! Tyvärr finns inte bild på allt på Lindex hemsida (plus att jag inte orkar lägga in så mycket;-)) men här kommer ett axplock:

Först ett par outfits till Lille T:





Och så lite av Stora S kläder:

 



Och när jag kom hem blev de så glada över sina grejer! Lille T vägrar ta av sig en t-shirt med elefanter på. Och Stora S kramade mig och tyckte jag var världens bästa mamma. (Hmm, jag lovar, de FÅR faktiskt kläder ibland - de är bara tacksamma:-))

Tvätttid idag och Maken J jobbar hela dagen - det är så himla kul med tvättdag när man är ensam... inte. Det tar två evigheter för barnen att först komma ner i tvättstugan och sen fyra till att få dem därifrån eftersom de börjar leka. Stön. Fast det behövs verkligen just nu så jag har inget val känner jag.
(Hoppsan, nu förvandlades mina ben till två vägar som det kör bilar på, tänk vad användbar man kan vara när man bara sitter)


Kommentarer
Postat av: Nono

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHA...två vägar..skrattar mej halvt fördärvad hahahaha *asg*

2008-04-26 @ 13:04:51
URL: http://noniss.blogg.se
Postat av: Emily

Jo det där med tvätt och barn kan va ganska jobbigt. Är hemma nu förresten :P

2008-04-30 @ 23:18:46
URL: http://www.metrobloggen.se/crazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com