Elisabeth Höglund och Let´s Dance

Herregud vad irriterande. Let´s dance-juryns jäkla daltande med Elisabeth Höglund! Aaaarrggh!
Alltså, ok, hon är säkert hyperfolkkär eller något, men ändå! Dessutom anspelas det hela fucking tiden på att hon ju är fruktansvärt gammal, och därmed är hon ju mycket duktigare än alla andra som klarar precis samma skit och lite till!

Och så får hon höga poäng bara för att det är synd om henne. För att hon är gammal och dansar. (Min mormor är 10 år äldre än Elisabeth Höglund och skulle fixa det där galant - utan att daltas och pjaltas med!)

Men det är klart, det är ju glädje och vilja och kämparanda enligt juryn. Men det är då fan ingen talang. 

Men det allra, allra riktigt värsta, det är ändå att jag ens bryr mig. Jag tror att jag citerar Maken J:s nyaste överlöjliga oneliner för att komma ner på jorden igen;
Knatte, Fnatte, Tjatte-fuck-up.

(Herregud)


Kommentarer
Postat av: Anki

Hahaha!

Ibland glimtar han till, min kära svåger; Knatte, Fnatte, Tjate-fuck-up... :)

2009-02-07 @ 10:00:47
URL: http://mammaankis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com