Ett ord - tusen känslor. Tack!

Så fyllde man då 30 i månaden som gick. The big three-o.
Och stort partaj hade man med, ja. Och reflekterat över hur lyckligt lottad man är i livet har man gjort, ja. Konstaterat att inte alla ens har hälften av det nätverk man omger sig med, och då särskilt vid sådana här tillfällen. Så fantastiskt lycklig man kan vara över att ha starka rötter och all that shit. Och att ha människor som anstränger sig till det yttersta för att man ska få en bra fest. Jag kan inte tacka nog.

Och hur otroligt tacksam jag är över mina nära vänner. Inte tusan är de många, och inte ses vi varje dag inte, men de jag har älskar och värderar jag så högt så ni egentligen faktiskt inte ens anar det. Ni vet vilka ni är. 

Mer behöver jag egentligen inte säga. Men jag tror att det är viktigt att ibland faktiskt fundera igenom vilka som betyder något för en, och kanske till och med låta dem veta det. Någon gång vart trettionde år eller så.

Så, eftersom jag inte sa det i lördags - för att jag då hade låtit som en fyllekärring - (ha! Underskattat ord det där) så säger jag det nu. Jag älskar er. Och tack för att ni så tydligt visar att ni älskar mig också.

Hoppas ni inte kräker.

Kommentarer
Postat av: Anki

Och vi älskar dej osså...

Hoppas du inte heller kräker.

2009-02-03 @ 15:06:00
URL: http://mammaankis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här är en till :-) Tusen tack för en supertrevlig fest! Ska kanske oxå börja säga till folk att hoppas dem inte kräker haha

2009-02-03 @ 17:48:44
URL: http://mammamuochlillfis.blogg.se/
Postat av: Carråå

Love ya! Don't puke! (Jag måste ju vara lite tuffare än alla andra)

2009-03-03 @ 06:36:09
URL: http://carraa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com