Fler underbara barnkläder

...hittade jag nu på Lindex. Och det ska nämnas - gärna ryckt ur sitt sammanhang - att Maken J nyss uttalade sig enormt töntigt. Han är "en modeprofet" tydligen - OMG. *skrattar mig halvt fördärvad*

Anyway, här är kläderna:

image15
Om den (ovanför) skulle min kära mor säga att "den är sååå mycket Stora S"!


image16SHIT, där snackar vi scrapvänlig klänning!

image17Och så ytterligare en söt t-shirt till Lille T:s små armar...


Nä nu måste jag kolla in söta och goa Noniss nya blogg!:-)

Kommentarer
Postat av: N.

Hahaha va söt du är =)

2008-04-22 @ 23:48:47
URL: http://noniss.blogg.se
Postat av: Anki

J=Modeprofet?!
Hmm... och han tycker VI överdriver när vi tror gott om oss själva...? :)

2008-04-23 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com