Ledig?

Ledig idag - förmodligen i syfte att skriva reflektionsuppgift. Så det får väl bli så då, men OJ vad jag saknar inspiration jämt inför dessa förbaskade uppgifter!
Men först ska bilen lämnas in på verkstad inför besiktning och vi ska bli ruinerade, tjoho.

Och jag som borde och helst av allt skulle vilja sätta mig och scrappa någonting till allra goaste kompis M eftersom hon fyllde 36 år igår... Att köpa nånting till henne är ju helt löjligt lönlöst, och jag vet ju hur glad hon blir för mina egenhändigt skapade alster! Och så HINNER jag inte? Aaaarrrgh, framförhållning hädanefter kanske?

Och så är jag på jakt efter något snyggt att sätta på mig på C:s bröllop den 31:e maj... Tänka sig att (inte så;-)) lilla jag ska vara bröllopsvittne och enda kompisen (bland föräldrar och syskon) som får delta under själva vigseln... Jag känner mig sååå hedrad och rörd över att vara utvald och speciell för uppdraget!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com