Skärpning!

Men alltså. Jag VILLE skaffa en blogg för att jag VILLE blogga, men bloggar jag? Hrmpf. Nu blir det skärpning.

Så här är det; efter att jag lagt ut bilder på mina egenritade motiv blev jag kontaktad av Lektyg & Hantverk som ville köpa en del av dem så då blev jag tvungen att hålla det lite hemligt tills allt var klart.

Och nu är det ju då klart, så du kan se dem i Lektyg & Hantverks blogg här! Lite märkligt känns det allt att se andra människor använda MINA motiv på sina kort...? Men kul såklart.
Men OJ, vad kass jag blivit både på att scrappa och skapa kort... Inte hunnit med mycket alls på sistone, kanske inte SÅ himla konstigt med tanke på tentor och omtentor och deklarationer där det ska deklareras både försäljning av hus, taxeringsuträkningar och hela företaget och allt... Hua vad jobbigt.... Men OJ så vuxet!
Det där kan kanske i och för sig diskuteras, med tanke på att Emily under föreläsningen igår vänligt men bestämt påpekade min barnslighet och insinuerade ganska kraftigt att det kanske var så att jag egentligen inte alls var så gammal som jag är... (undrar varför)

Idag är jag i alla fall ledig från skolan, och tänker ta paus från allt vad såna grejer heter, och dra med mig dottern till C i Lund. Har idag också kvar på tågkortet (som jag använt alldeles för lite för att det ska löna sig ordentligt) och lade därför ut på msn igår "Är det någon inom Skånes gränser som vill ha besök av mig och S imorgon?" och så svarade C, och det var ju en himla tur! ;-)
Var jättelängesen vi sågs eftersom där är fyra barn inblandade och dämed fyra barn (och fyra vuxna) som potentiellt kan bli sjuka, och HAR varit det ända sen mitt lilla gudbarn E fyllde år. Så nu får vi hoppas ingen börjar kräka innan vi drar...

Kommentarer
Postat av: Emily

Nä men Jessica du kan ju inte vara så vuxen, det stämmer liksom inte :P

2008-04-12 @ 15:11:46
URL: http://www.metrobloggen.se/crazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com