Vacker familj?

Ha! Via Emilys blogg hittade jag en urtöntig länk där man kunde se hur ens framtida barn kunde se ut till exempel, bara genom att skriva i sitt namn. (Länk)
Min idealpartner skulle då bli följande:

image13

Hmm. Är det egentligen SÅ himla långt från sanningen kanske...? Nja, okej, J är snyggare men ändå? Hur som helst, om vi får ett till barn så skulle det se ut så här:

image14

Hehe, inte illa. Titta nu på vad Emily (länk oan) fick för resultat - livet är bra orättvist, haha! (Förresten, N - du ska nog inte kolla Emilys kärleksbarn - du kommer kräkas.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!
Kollad precis in länken... Har du sett hur din kära makes ideal partner skulle se ut?! :)

2008-04-22 @ 22:17:42
Postat av: Anki

Oj, mitt namn försvann visst...

2008-04-22 @ 22:20:50
Postat av: Emily

Haha du kunde ju nämnt hur vackert mitt riktiga barn är i alla fall :P

2008-04-22 @ 22:53:20
URL: http://www.metrobloggen.se/crazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com