Lördag

...och den dagen de allra flesta människor ser fram emot mest av alla. Men inte jag. Visst är det kul med helg och så, kravlöst och bra, yada yada - men så tråååkigt när make J jobbar... I och för sig följde C med dotter med hem igår kväll och sov över men de har ju åkt hem igen.
Tradigt väder idag också, inte så man längtar ut precis... Kanske man skulle ställa sig och baka lite med barnen? (*ser plötsligt allt kladd framför mig - tvekar*)
Nåväl, let´s see hur det blir idag, rätt vad det är har denna dagen också bara försvunnit.

Hittad ett så jäkla roligt tidsfördriv, och garvade som satan när jag gjorde make overs både på mig och sonen T... Kanske man skulle klippa lugg, haha;-)



Ladda upp din bild själv och fixa litta på http://www.taaz.com/home.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com