Stooora barn... o små...

Alltså, dessa reflektionsuppgifter... Herregud. Jag vet inte vad det är med dem, men när jag ska redovisa det jag skrivit blir jag först paralyserad och sen förvandlad till ett jävla pucko. Det är rätt trist med tanke på att själva dens krivna uppgiften inte så ofta är kass i sig. Och det är ganska trist med tanke på att jag är det ansolut minsta puckot jag vet;-).

Ikväll var Stora S på pyjamasparty ända till halv 8, och hon var så stolt över sitt sprillandes nya Bamsenattlinne som hon valt ut en timme innan. Jag känner mig både stolt och gammal(vuxen?) ikväll just av den anledningen - hon är rätt stor nu för tiden...
Och stackars Lilla T som fick sitta hemma och sakna storasyster och ha feber. Söta T... Min Lilla, lilla T kommer alltid att vara just liten i alla fall. Tur det.

Att tiden går löjligt snabbt bekräftades även av att jag hade söta kompis J med lilla dotter B på besök idag. Märkligt att folks alla bebisar håller på att gå och ha sig plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com