Sommaren slut

Då är sommaren snart officiellt slut. Astrid Lindgrens värld var över alla förväntningar. Riktigt hög kvalitet på allt från uppträdanden och skådespelare till maten och stugorna. Kuckelimuckmedicin och Krumelurpiller inhandlades och intogs under spänd förväntan. Så nu ska Stora S alltså aldrig "bliva stur". Fast OM hon blir det så ska hon bli Lille T i så fall för "han verkar ha det så roligt".

Två veckors semester har jag fått nu innan skolan börjar igen på måndag, och det behövdes nog. Nu känner jag mig laddad inför höstens juridikkurs. Dessutom har vi beställt nytt kök äntligen, så det blir en fantastiskt mysig höst väntar jag mig. Tända ljus, goda middagar med vin och en och annan skräckfilm.

Så livet är i det stora hela just nu ganska härligt. Med något undantag. Jag önskar bara att folk kunde bestämma sig för om dom ville ha en i sitt liv eller inte. Det blir ganska förvirrande och konstigt annars.

Kommentarer
Postat av: Carålin

Då blir det ekluckor dårå? Precis som vi bestämde. BRA!

2008-08-31 @ 12:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com