Tjejfest!

Helt vanlig söndag - igen. Känns som att det bara var knappt 7 dagar sen sist. Hrm. Och när jag nu äntligen har bilen en helg eftersom min käre make J börjat samåka, så gör jag inget! Får bli en runda till Maxi tror jag. Spännande värre.

I förrgår hade jag Kompis Ma och Kompis Jo här, och deras barn. Himla mysigt, men det kändes ju lite märkligt när jag insåg att jag av någon anledning tagit för givet att de redan "kände" varandra - utan att de egentligen hade träffats ordentligt. Det blir väl så när man har få men nära vänner - att man utgår från att alla vänner känner varandra någorlunda bara för att man själv pratar om dem mycket! (Någon som förstod det där resonemanget?)

Jag och maken J satt i går och pratade om hur mysigt det skulle bli när köket äntligen är klart (först på onsdag ska vi börja riva skiten eftersom vi ska ha hit ett par på middag på tisdagen, det behöver ju inte vara ännu fulare än det redan är), och så kom vi fram till att jag skulle ha en fest för bara mina tjejkompisar när vi var klara, och Maken J skulle hålla sig borta med barnen. Så nu är det anledningen till att jag ser fram emot att vi ska bli klara! Och så kan jag fortsätta förutsätta att alla "känner" varandra efteråt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja men det kändes ju som att vi kände varandra. Så blir det ju när man pratar om nån, men som den andre inte träffat:-)

Åhh, tjejfest låter skoj!! Men jag ska försöka fixa så det blir fest här oxå den 1 nov o då måste ni ju komma:-D

2008-09-07 @ 21:19:51
Postat av: Emily

Kanske blir man bjuden på tjejfest i höst då ;P

2008-09-08 @ 10:07:50
URL: http://www.metrobloggen.se/crazy
Postat av: Carråå

Jag kommer!

2008-09-12 @ 20:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com