Kuddfunderingar

Såg på Plus ikväll där de pratade om kuddar, att man bör köpa ny kudde i alla fall vart tredje år. Herregud - jag som tycker min gamla stenhårda kudde är den bästa!

Vad gör man då? Problemet är att jag VILL ha en kudde för att slippa ligga platt på madrassen, men jag vill inte sjunka ner i den! Alltså, jag tror knappt att min stenkudde längre hade klarat av en tvätt ens.

Det är ju åtminstone ingen risk att jag riskerar att agera politiskt inkorrekt i dagens dundebatt vid ett eventuellt kuddinköp. Och då kan man ju åtminstone sova med gott samvete på sin nya hårda kudde. På tal om det, ja - godnatt för nu.

Kommentarer
Postat av: Nicke

Vill inte göra så du kräker... Men en kudde innehåller efter tre år 70% kvalsterbajs.



Sov gott

2009-02-06 @ 18:11:22
URL: http://chif3n.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com