Monster i mina ögon

En sån ironi då. Idag var det så vackert väder så. Fick bli lekplatsen istället med M och hennes tre små.

Ibland blir man lycklig. Lycklig att man fått så begåvade barn. Stora S kom precis upp och beskrev små barns dilemma väl. <3
"-Jag kan inte sova för jag är rädd."
"-Älskade vän, det finns väl ingenting att vara rädd för?"
"-Jo, när jag blundar så kommer det in monster i mina ögon. Det är därför jag blir rädd och inte kan somna."

Så självklart. Det vet ju alla att det inte finns några monster i garderoben eller så. Så klart att de kommer in i ögonen när man blundar istället. De där nedrans monstrena. Ingen nytta alls gör dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com