Lite blandat

Eftersom jag begåvats med en make J som jobbar enbart på helger, så är vi tvungna att fira helg mitt i veckorna då jag är ledig istället. Som tur är finns det annat folk som jobbar likadant, och i tisdags hade vi lite helg - och oj, vad vi firade!;-) Så himla kul vi hade, skrattade så vi grät och hade ont i magen allihop! Och alla Viktväktargränser sprängdes på alla håll och kanter om man säger så. Fast jag hade ju vägt mig dagen innan och slutat på 1,8 kg viktminskning, så jag tyckte jag kunde få fira min ansträngning lite i all fall!

Idag var jag på studiebesök under en rättegång. Vi var så duktiga och flitiga, antecknade och lyssnade noga för att efter flera timmar konstatera att resultatet -domen- inte kommer ges förrän efter ytterligare en förhandling och ett läkarbesök senare! Vilket gör att vi kanske inte kan använda oss av vårt material som ska lämnas in alltför snart. Suck. Och fortfarande har jag inte fåt tmin lagbok som jag beställde för längesedan nu.

På söndag ska Stora S börja på barndans- och rytmik. Det är så man blir tårögd. Ska hon redan börja prova aktiviteter- jag blir tokig på hur snabbt det går. Rätt vad det är så gör man inget annat än skjutsar runt på barnen i ett evigt aktivitetsschema. Eller nja, vi får väl hoppas att det inte går så långt - jag tror på att låta barnen ta det ordentligt lugnt emellanåt. Man kanske med övertygelse kan säga att jag starkt tror på att lära barnen ha tråkigt ibland.

Sist men inte minst; i kväll är det Idol! Detta efterlängtade program som förgyller höstarna. Så fantastiskt roligt det kan vara att se en bunke idioter (åtminstone en del av dem) göra bort sig inför hela svenska folket. Vilken sadist man är.

Kommentarer
Postat av: Emily

Haha jag skkrev det just av den anledningen att någon skulle tro det :P

2008-09-15 @ 08:05:36
URL: http://www.metrobloggen.se/crazy
Postat av: Lena

det där med att köra runt på aktiviteter känner jag igen :D



Kul att flera mammor har bloggar!

2008-11-17 @ 12:04:39
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Affiliator.com
Diino.se
E-butik.se
Plusikassan.se
Bosieboo.com